sobota, 17 maja 2014

Prosto z mostu bo pożegnania są trudne....

Moje Kochane,
Jest mi przykro. Ale wiedziałam że tak będzie
Odchodzę...
Czemu ?
Nie będę się usprawiedliwiać...
Nie na sensu...
Straciłam Was już dawno ale mimo to przyszłam tu z nową historią i miałam nadzieję że się uda... no cóż. .. nie udało
Mogę winić tylko siebie...
Jeśli ktoś by był zainteresowany moją twórczością to niedługo wstawie linki do innych blogów... ten niestety zostanie usunięty... mam taki deszcze jeden pomysł... chce ktoś ze mną coś napisać ? Jakieś opowiadanie ? Jeśli tak to napiszcie w komentarzu "Chcę" i na mojego emaila alice.surge@onet.pl piszcie swój pomysł na opowiadanie.... może to właśnie z Tobą coś napisze...
Kocham Was bardzo <3 <3 <3
ALICE.

3 komentarze:

  1. Łe, chciałam poczytać twoje opko a teraz, skoro je porzucasz to aż mi się odechciało.... (pfff i tak bd czytać, uwielbiam dramione, więc błagam, nie usuwaj na razie bloga!).
    Wspólny blog brzmi nieźle, ale mogłabyś napisać jaki rodzaj byś chciała pisać itp itd a nie ot tak, kto chce niech pisze xd.
    Pozdrawiam, mam jednak nadzieję, że tu wrócisz (bo jak się wciągnę i nie bd ładnego zakończenia to będzie smuteczek).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Chciałam przeczytać Twojego bloga, ale jak odchodzisz to byłoby to bez sensu.
    Pozdrawiam Tonks :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy